ساخت بنر تلگرام

ساخت بنر تلگرام

در مقالاله های قبل ما در مورد اهمیت طراحی بنر تلگرام و خوده بنر تلگرام نیز  توصیه ها ، آموزش هایی را داده ایم
تا بنر شما بهترین در نوع خودش باشد .در این آموزش نحوه ساخت بنر تلگرام نیز به شما و همچنین نکات کلیدی ساخت بنر تلگرام به شما آموزش میدهیم
نکات کلیدی استفاده از به صورت سرفصل

1-بهترین اندازه برای بنر تلگرام

2- طراحی بنر ثابت یا گیف؟

3-زیبایی در سادگی 

4-متن بنر تلگرام

5-درست ترین ابزار تبلیغات

6-انتخاب و گزینش بهترین رنگ ها 

7-نمونه های طراحی شده بنر تلگرام

سفارش طراحی بنرتلگرام
سفارش طراحی بنرتلگرام

بهترین اندازه برای ساخت بنر تلگرام  

به این صورت هستش که اولا برای دیده شدن در همه سیستم ها از جمله گوشی تبیلت لپ تاپ و …حتما باید بصورت مربع باشد
تا وضوح کاملی داشته باشند و همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد

ساخت بنر گیف یا ثابت 

خب این سوالیست که اکثر مشتریان ما از ما میپرسن که بنر گیف بهتر است یا ثابت ؟
بازده و کارایی هر کدام در جاهای مختلف متفاوت میباشد و این بستگی به نوع خدمات شما هم دارد
در بعضی  جاها بنر ثابت اصلا جواب نمیده و برعکس این هم صادق هست
البته تجربه نشان داده که در بیشتر مواقع بنر گیف بیشتر بازده داشته است

زیبایی در سادگی 

سعی نکنید با متن های الکی و تصاویر نامربوط  فضای بنر را اشغال کنید و باعث بینظمی در بنر شود
هیچ کس علاقه ای به دیدن بنر بی نظم و شلوغ  ندارد پس همیشه دقت داشته باشید که بنری  ساده و شیک طراحی کنید

متن در تلگرام 

انتخاب متن بنر تبلیغاتی یک از گزینه های اصلی و فاکتور های مهم بشمار می آید
چرا که ببینده جذب متن و شور و اشتیاقی که در بنر میبیند بازده متن میباشد
برای همین  باید یک تیتیر اصلی
و خوده متن اصلی باشد
اندازه متن ها باید به گونه ای باشد که  در ریز ترین حالت نیز خوانده شود

درست ترین ابزار تلگرام 

در سایت های مختلف صحبت از ربات تلگرام برای ساخت بنر هستش
که این تجربه نشان داده رباتی که هیچ حسو حالی ندارد چطور میخواهد یک بنر تاثیر گذار طراحی کند ؟
طبیعتا این کارساز نیست و نباید بیخودی وقت خودتان را هدر بدهید

انتخاب و گزینش بهترین رنگ ها 

هر رنگی معنای مخصوص به خود را دارد و باید بدانید که با تبلیغتان چه احساسی را می خواهید منتقل کنید.
تبلیغات بنر گرام  معتقد است، رنگ اولین چیزی است که کاربر در بنر تلگرامی تشخیص می دهد. مطمئن شوید
که به خوبی مخاطبان خود را شناخته اید و هر رنگی را با توجه به آن ها انتخاب می کنید.
رنگ قرمز: شور و هیجان، خشم و عشق. این رنگ قدرتمند، بسیار جذاب است و رنگی مدرن نیز به حساب می آید
. اگر تبلیغی با فضای کلاسیک و جدی دارید از قرمز استفاده نکنید.
رنگ نارنجی: بازیگوش و روح بخش است. قدرت قرمز را ندارد اما همچنان می تواند خودنمایی کند.
رنگ زرد: شادی، خورشید و دوستی. زرد رنگ چشم گیری است و احساس جوانی را منتقل می کند.
رنگ سبز: سلامتی، تازگی، ثروت، طبیعت، رشد و شروع تازه. سبز برای چشم ها نیز رنگ آرامش بخشی است.
رنگ آبی: امنیت، اعتماد، وضوح، کمال، آرامش، عقل، رسمیت، تازگی، خنکی و مردانگی. آبی در بیش از پنجاه درصد از لوگو ها نیز دیده می شود.
رنگ بنفش: لوکس بودن، سلطنتی بودن، خارق العاده بودن، عقل، زنانگی و خلاقیت. این رنگ اثری آرامش بخش روی مخاطب دارد.
رنگ صورتی:ک عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و نوزاد. صورتی در کل رنگ زنانه است اما تناژ های مختلفی از آن را می توانید استفاده کنید.
رنگ سیاه: اختصاصی بودن، معمایی بودن، مدرن بودن، قدرت، پرستیژ، لوکس بودن و رسمیت. سیاه رنگی سنتی است.
ترکیب متن سیاه روی زمینه سفید یک از بهترین و قدیمی ترین ترکیب رنگ ها است.
رنگ سفید: خلوص، پاکی، مدرن بودن، بی روح بودن، سادگی، صداقت و معصومیت. سفید احساس جوانی و اقتصادی بودن را نیز ایجاد می کند.
رنگ قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدی بودن، مردانگی، سخت بودن و فروتنی. قهوه ای رنگ های قدرتمند تر را نیز متعادل می کند و به عنوان رنگ زمینه یا رنگ متن نیز مناسب است.