طراحی بنر تبلیغاتی 

طراحی بنر تبلیغاتی  بنر در واقع یک از مهمترین بخش های طراحی گرافیکی محسوب میشود که یک روش انتقال پیام به مخاطب مورد نظر می باشد ویا به عنوان تبلیغاتی انجام میشود

که میتواند به عنوان متن،تصویر ،گیف،یا تلفیقی میتواند باشد
امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین و موثر ترین روش های بازاریابی در دنیای مجازی میباشد که متواند پیام درج شده روی بنر را ببیند واگر تصویر بنر جذاب باشد  بینده حتما جذب بنر تبیلغاتی میشود و بازده کار شما بالا میرود
از بنر های تبلیغاتی علاوه بر تبلیغاتی میتوان در عرصه اطلاع رسانی نیز استفاده شود
از جمله کاربرد های بنر تبلیغاتی که میتوان در سایت استفاده کرد ،میتوان در تلگرام (گروه ها و کانال ها ) به عنوان تبلیغات محصول استفاده کرد
در اینستاگرام (به عنوان پست ) نیز میتوان کاربرد تبلیغاتی برای شما داشته باشد
و در سایت ها نیز بنر تبلیغاتی کمک شایانی به شما خواهد کرد که بنر شمامحصول شما را معرفی کند البته اگر بنر شما متناسب با اصول طراحی و روانشناسی طراحی شده باشد
طراحی بنر تبلیغاتی
طراحی بنر تبلیغاتی

تفاوت بنر تبلیغاتی ثابت با گیف  

هردو این بنر  هم معایب و مزایایی نیز دارند که بستگی به نوع کسب و کار و تبلیغ شما دارد
مزایای بنرتبلیغاتی  ثابت :
1- حجم کمتری دارد
2-تبلیغ در یک نگاه
3-تبلیغ سریع و گذرا
4- مناسب برای تبلیغ در سایت  تلگرام و اینستاگرام
.
.
.
معایب بنر ثابت :
1-متن کمتر
2-نمیتوان در طراحی خلاقیت بیشتر بکار برد
3-جذب شوندی پایین
مزایایی بنر تبلیغاتی متحرک
1-خلاقیت بیشتر
2- جذب شدن بیشتر مشتری به دلیل متحرک بودن
3-تولید متحوا یا متن بیشتر
4-بسیار مناسب برای  سایت و تلگرام
اگر انتظار دارید تعداد بازدید سایت شما با استفاده از تبلیغات کلیکی، افزایش پیدا کند، ممکن است به فکر طراحی بنر تبلیغاتی بیفتید بنرهای تبلیغاتی ،
 یکی از سودآورترین روشهای بازاریابی اینترتی می باشد که در دنیای آنلاین امروز از آن استفاده میشود. تمام شرکتها و کسب و کارهای فعال سعی میکنند طراحی بنر تبلیغاتی شان را طوری انجام دهند که بیشترین کلیک و بازخورد و در نتیجه فروش بیشتر
 را برای شان درپی داشته باشد. بنابراین با بنرهای تبلیغاتی در سایت ها و قراردادن در شبکه های اجتماعی میتوانید این نوع تبلیغ را بکار ببرید که بنرگرام  پیشنهاد می کند این سبک از تبلیغات را در کسب و کار خود به وجود آورید، ولی باید به نکات زیر توجه کنید.
  •  باید چارچوب مشخصی برای بنر انتخاب کنید.

  •  متن تبلیغ باید در یک نگاه خوانده شود.

  •  از تصاویر متحرک استفاده کنید

  •  بنر باید سازگار با سایت و به صورت برجسته دیده شود.

  •  لینک به صفحه مورد نظر فراموش نشود.

  •  حس فوریت باید در مخاطب ایجاد شود.

  •  حجم فایل باید کم و فرمت مناسب انتخاب شود.

  •  از تصاویر و رنگها به درستی استفاده کنید.

 

مرکز تخصصی طراحی بنرگرام

 

 

 

بنرهای تبلیغاتی،

صفحات گرافیکی هستند که برای معرفی محصولات، اپلیکیشن‌ها و … در صفحات وب و یا اپلیکیشن‌ها قرار داده می‌شوند. البته استفاده از بنر می ‌تواند کاربردهای شخصی و غیرتبلیغاتی نیز داشته باشد.در طراحی بنر بیشتر تصاویر و طراحی ظاهری آن مطرح است تا متنی که در آن نوشته می‌شود. زیرا اگر تصویر به اندازه کافی جذاب نباشد، توجه کاربر را جلب نخواهد کرد.

 معرفی برند :

جلب توجه کاربران دیجیتال به برند و محصولات ما در عصر حاضر، از بحث‌برانگیزترین موضوعات مطرح در هر کسب‌وکاری است و رمز موفقیت در این مسیر، خلاقیت است.

 جذب دوباره مشتری :

اگر فردی به سایت شما مراجعه کند و از محتوا یا محصول شما راضی باشد، اما ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه وارد نکند، با دیدن بنرهای شما روی وب‌سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌های دیگر مجدد ترغیب به استفاده از محصول و یا محتوای سایت شما می‌شود.

 فروش محصول :

بنرهای تبلیغاتی ابزار خوبی برای ترغیب به خرید محصول هستند. به همین خاطر قرار دادن بنر در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول، جزء نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

 افزایش ترافیک بازدید سایت :

در طراحی بنر مهم‌ترین هدف، ترغیب مخاطب کلیک روی آن و بازدید از سایت است. از جمله روش‌های پرداختی به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات بنری انجام می‌دهند، نرخ کلیک (CTR)، مقدار زمان حضور در وب‌سایت است.
 اطلاع رسانی در تبلیغات و فروش ویژه :
یکی از راه‌های افزایش درآمد و رشد برند، فروش‌های ویژه و تخفیف‌هاست و البته برای تأثیر بیشتر، به اطلاع‌رسانی و تبلیغات قوی برای اطلاع مشتریان بالقوه نیاز دارید. استفاده از بنر می‌تواند بسیار مؤثر باشد.