طراحی بنر تلگرام آوا
طراحی بنر تلگرام آوا
طراحی بنر تلگرام آوا بارعایت تمامی استانداردهای مربوط به طراحی بنر تلگرامی رعایت شده و به بهترین شکل طراحی شده است
در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید به چند نکته باید توجه کنیم
سبک و کم حجم بودن بنرهای تبلیغاتی
یکی از مهمترین و برترین ویژگی یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است .
با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی
را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را ببینند . ما در کنار این طراحی تضمین
رشد کسب و کار و تجارت شما را در اینترنت از طریق تبلیغات در تلگرام و خرید فالوور اینستاگرام به نمایش می گذاریم.
ویژگی بنر تلگرام
جذابیت
جذابیت اولین چیزی است که باعث میشه تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی راببینند. امروزه کاربران
در اینترنت به صورت غیر قابل پیش بینی با حجم وسیعی از بنرها و متون تبلیغاتی مواجه می باشند
پس اگر می خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم باید بنرهای تبلیغاتی
جذاب را برایشان نمایش دهیم . خلاقیت را فراموش نکنیم.
در بین بنرهای ثابت و متحرک ، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند. بنرهای متحرک
را می توان برای تلگرام به شکل تصاوی طراحی و پیاده سازی کرد gif (گیف) .
رنگ بندی مناسب
علاوه بر جلب توجه ، بنری که قصد طراحی آن را داریم ، می بایست شاد باشد یا مطابق کار باشد .
در غیر اینصورت علاوه بر این که مخاطب را جذب نمی شود ،باعث آزار او و طبیعتاً فرار او از تبلیغات شما می شود
! در این جاست که شما با به کارگیری یک رنگ بندی مناسب ( طوری که در بحث روانشناسی رنگ ها آورده شد )
می توانیم از فرار مخاطب جلوگیری شود .
با توجه به موارد گفته شده اگر زمانی را برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب در اختیار نیست و یا نمی توانی بنری
را متناسب با نیازهای تبلیغاتی خود طراحی شود می توانید به از مشاورین گرافیست ما راهنمایی بخواهید .
انتخاب سناریو برای بنرهای تبلیغاتی
این پیام قرار است چه پیامی را به مخاطبان انتقال دهد ؟ این پیام باید در چه قالبی رطراحی شود ؟ اصلا
چه کسانی مخاطب اصلی پیاممی باشند ؟ با پرسیدن سوال هایی از این دست، می توانید یک سناریو برای
انتقال پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان از طریق بنر تبلیغاتی،طراحی شود.
بنرهای تبلیغاتی متحرک را مانند یک فیلم یا انیمیشن چند ثانیه ای در نظرگرفت
و با توجه به این ذهنیت دست به طراحی آن ها باید زد .
سایز مناسب انتخاب کنید
بنرهای تبلیغاتی غالبا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده باشند .
اندازه ۳۲۰ در ۳۲۰ ،۳۰۰ در ۴۶۰
و… (اندازه ها به پیکسل محاسبه می شوند) برای بنرهای تبلیغاتی کانال های تلگرام مناسب هستند.
گرافیست ها قاعدتا اهل کسب و کار نمی باشند
موارد مورد نظر خود و مورد نیاز طراحان برای پیاده سازی را به صورت کامل در اختیار آن ها قرار بدهید. قرار نیست
طراحان کاملا یا تا حد زیادی به جای شما فکر کنند. البته هر کسی در هر کاری نیاز به مشورت دارد و در این جای
موضوع شکی نیس؛ اما همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که هر کسی که در موضوعی حاص تخصص
و مهارت دارد، لزوما یک مدیر کسب و کار نیست! پس همه چیز را به آن ها واگذار نکنیم.
ویژگی بنر تلگرام
تصاویر مناسب انتخاب شود
یکی از مهمترین اجزای انتقال پیام در بنرهای تبلیغاتی، تصاویر می باشند پس به یاد داشته باشید که باید
بهترین تصاویر را برای انتقال هرچه بهتر پیامتان انتخاب شود . برای اینکار باید پیام را تا حد ممکن شفافسازی شود
گاهی یک تصویر می تواند بیشتر از هر نوشته ای، پیام مورد نظر شما را به مخاطبان انتقال سازی کند سعی شود
از افراد مختلف برای انتخاب تصاویر کمک بخواهید . از آن ها بخواهید تا
به شما بگویند آیا تصاویر انتخاب شده تان می توانند پیام مورد نظرتان را منتقل کند ؟
کلمات جادویی به کاراستفاده کنید!
شما در یک بنر تبلیغاتی به اندازه یک ویدئو و یک صفحه زمان نخواهید داشت باید حرف هایتان را تنها در چند فریم
برای مخاطبان بزنید.(Frame) پس باید سعی شود تا کلمات تاثیر گذار را برای برقراری ارتباط بیشتر با بینندگان
بنر تبلیغاتی خود بکار گیری شود در رابطه با کلمات جادویی می توان یک کتاب نوشت! ام با یک جست و جوی
اینترنتی می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن ها کسب کنید.
شلوغ بودن بنرهای تبلیغاتی ممنوع می باشد
سادگی بیش از حد و شلوغ بودن یک بنر می تواند کل مضمون آن میتواند به کسب و کار خود ضرر برساند
نباید کاربران را در پیام های شلوغ و بدون هدف غرق کنیم . از افکت های تصویری و حرکتی به اندازه و به
جا استفاده کنیم . نیاز نیست یک نوشته یا یک تصویر تا ابد مثل چراغ راهنمای اتومبیل خاموش و روشن باشد تا بنر شما نظر مخاطب را جلب شود!
طراحی بنر تلگرامی