طراحی تراکت

طراحی تراکت رنگی کالای ورزشی

طراحی تراکت رنگی کالای ورزشی توسط تیم حرفه ای بنرگرام طراحی و اجرا شده است طراحی تراکت در سایز های آ4وآ5و..مناسبترین راه برای تبلیغات شما می باشد

تیم حرفه ای بنر گرام آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان می باشد

برای اطلاع از تعرفه خدمات تیم بنرگرام روی متن کلیک کنید

طراحی تراکت رنگی کالای ورزشی متاسب با کسب و کار مربوطه طراحی و همچنین رنگ بندی از روی روانشناس رنگ ها ایجاد شده است

در طراحی  تراکت رنگی کالای ورزشی از وکتور ها والمان های با کیفیت و خاصی استفاده شده است

تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در مدت زمانی مشخص و با بیانی مستقیم و بدون واسطه ، جهت معرفی محصول یا خدمات موردنظر مورد استفاده قرار می گیرد . یک تراکت حاوی خبری مهم و معمولا دارای یک جمله تبلیغاتی اثرگذار است که معمولا با بیان تصویری و نوشتاری می باشند . یک گالری ، موسسه تجاری ، فرهنگی ، و غیره ، پس از انجام فعالیتهای روزمره و همیشگی، برای تغییر و تحول درروند عملکرد خود اقدام به چاپ و تکثیر تراکت می باشد تا اعلام کند که شیوه عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است . برای مثال خبر از افتتاحیه موسسه جدید با گرایش به حرفه جدید ، و یا خبر از حراج های فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم ، یک رویداد و یا فراخوان شرکت در میتینگ ، مسابقه و جشنواره های هنری و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد .
تراکت ارزانترین شکل تبلیغات است که به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرده و با توجه به توزیع مستقیم آن طیف گسترده ای از مخاطبین می توانند از آن استفاده کنند . طراحی یک تراکت باید به گونه ای باشد که بتواند مخاطب را ترغیب به موضوعات مندرج در خود کند . بعبارت دیگر ارتباط صحیح ، هماهنگی و پیوستگی بین تصاویر و متون ، درج واضح و شفاف موضوع موردنظر ، مخاطب را در اولین نگاه ، وادار به پیگیری خبر موجود در تراکت خواهد کرد .
در صفحه روی تراکت عناوینی چون نام واحد ، معرفی فعالیت های ، امتیازات (اولین تولید کننده ،تنها موًسسه ،و یا استاندارد وایزو های رایج و غیره) شرایط مرتبط با اعلام تراکت (به مناسبت روز افتتاح نمایشگاه ویک گالری وغیره ) زمان، آدرس ،تلفن ، فکس ، ایمیل ، درج می شود و در قسمت پشت صفحه توضیحاتی در رابطه با موارد ثبت تراکت و شرح تحول در آن ذکر می شود.

از ویژ گی های تراکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تراکت یکی از ارزان‎ترین، شکل‎های تبلیغات است؛
به راحتی با مخاطب خود ارتباط بر قرار می کند؛
به دلیل توزیع مستقیم آن، طیف گسترده‎ای از افراد جامعه می‎توانند از آن استفاده کنند؛
قابل حمل بوده و می توان آن را در فرصت‎های مناسب، مطالعه و بررسی کرد؛ و
در تراکت می توانیم اطلاعات بیشتر و جزیی‎تری را نسبت به پوستر در مورد هدف‎مان به مخاطب ارایه دهیم.
معایب استفاده از تراکت:

برد تبلیغاتی یک تراکت یا برگه‎های تبلیغاتی در درجه‌ی اول به نحوه‎ی پخش و توزیع آن بستگی دارد که اگر بهترین نوع آن یعنی پخش پلاک به پلاک منازل را در نظر بگیریم آن هم با دقت بالا و انصاف پخش‌کننده باز بیش از پنجاه درصد آن به دلایل زیر دیده نمی‌شود و ماندگاری چندانی ندارند.
باد آن را جابجا کرده و از مسیر دید خارج می‌کند؛
بسیاری از آن‎ها به خاطر کثیف شدن مثلن به وسیله رد پا یا رد لاستیک اتومبیل و یا به هر دلیل دیگر مورد توجه مخاطب قرار نمی‎گیرند؛
کیفیت پایین و طراحی زشت و نازیبای تراکت‎ها توجه بسیاری را به خود جلب نمی‎کند؛
اگر کسی تراکتی را برای بررسی بردارد یا هنگام خروج از منزل است آن را در خیابان رها می‎کند و یا هنگام ورود به منزل است که بعد از دیدن، آن را مچاله کرده و دور می‎اندازد؛ و
نحوه‎ی پخش تراکت در خیابان و بین عابران نیز وضعیتی جز کثیف کردن خیابان و جوی آب ندارد.

بایدهای یک تراکت خوب:

یقینن بداند چه چیزی را می خواهد به مخاطبان خود انتقال دهد.
کاملن مطالب درج‎شده را به صورت واضح و روشن مطرح کند.
بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند.
ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرار باشد تا اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پی‎گیری و جهت‎پذیری انتخاب او در خبر تراکت کند.

 

 

طراحی تراکت رنگی کالای ورزشی

طراحی تراکت رنگی کالای ورزشی