طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر کانال تلگرام یکی از اصلی ترین امکانات وب سایت بنرگرام می باشد.شما مشتریان عزیز امروزه برای کسب و کار خود در فضای مجازی تبلیغات های گسترده انجام می دهید ولی بیشتر مشتریان ما در حالی که هزینه بسیاری برای تبلیغات در تلگرام پرداخت می کنند، ولی اکثرا هیچ برنامه ای برای جواب دهی تبلیغات خود ندارند! ما به شما کمک میکنیم با بنر حرفه ای به هدف خود نزدیک تر شوید.اولین و مهم ترین فعالیت تیم طراحی بنرگرام، طراحی بنر تلگرام است که برای اولین بار در ایران به صورت اختصاصی به این بخش از طراحی گرافیک میپردازد.

شما مشتریان عزیز می توانید از یک مرجع حرفه ای و با تجربه برای تبلیغات مجازی خود بهره بگیرید.حال شما مشتریان عزیز می توانید با ثبت سفارش خود در سایت بنرگرام تبلیغات خود را در فضای مجازی با جدیت بسیار قوی تر ادامه دهید و ما گواه آن را به شما می دهیم که بازدهی تبلیغات شما دوچندان خواهد شد.

 

شما در وب سایت بنرگرام به راحتی می توانید به آنچه میخواهید از تبلیغات به آن دست پیدا کنید، برسید.شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای ما به کیفیت کار ما پی برده و از صفحه تعرفه ها، هزینه طراحی تبلیغات خود را برآورد کنید تا سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

شما همینطور می توانید به صورت تلفنی با شماره گیری 09368370336 نیز علاوه بر ثبت سفارش، از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

شما هم از آن دسته افراد هستید که اول تبلیغ رزرو میکنید بعد به فکر بنر میوفتید؟!!!

اکثر وب مسترها یا صاحب مشاغل اینترنتی که قصد تبلیغات دارند، ابتدا مکان تبلیغات را رزرو می کنند و سپس اگر کسی یاد آوری کند تازه به فکر بنر برای آن جایگاه میوفتند!

این طرز فکر 100% اشتباه است و نتیجه اینگونه تبلیغات کاملا معلوم است. ولی برعکس برخی وب مستران هوشمند برای طرح تبلیغاتی خود از افراد متخصص مشاوره گرفته و این کار را به دست افراد حرفه ای میسپارند.برای مثال شما هزینه 1 میلیون تومان بابت تبلیغ یک ساعته را متقبل شده اید، ولی نمی دانید که وقتی شما طرح و ایده ای ندارید تا کاربر را جذب کنید، تقریبا هزینه شما بی سود خواهد بود؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 0336-837-0936-/4669-032-0991 تماس حاصل فرمائید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *